قالب وردپرس

آموزش رایگان طراحی سایت با موبایل از طریق واتساپ (بدون دانش برنامه نویسی!)

سلام و درورد.
چند وقتی بود در فکر راه اندازی یک گروه آموزش رایگان طراحی سایت از طریق شبکه های اجتماعی اندرویدی بودم ولی در کم و کیف آموزش و منابع مطالب آموزشی تردید داشتم.
اما باید سیستمی رو پیدا میکردم که در سریعترن زمان بهترین بازدهی رو داشته باشه از طرفی بدون دانش فنی و برنامه نویسی بتونید آموزش رایگان طراحی سایت ببینید.بله درست نوشتم بدون دانش برنامه نویسی و حتی کامپیوتر فقط با یک موبایل یا تبلت اندرویدی میتونید طراحی سایت رو یاد بگیرید اونم از طریق واتساپ!
سرانجام بعداز ماه ها تلاش میتونم به شما کاربر علاقمند به یادگیری آسان طراحی سایت این مژده رو بدم که میتونید از طریق گروه واتساپ و فقط با یک گوشی موبایل یا تبلت نه تنها طراحی سایت رو یاد بگیرید بلکه همگام با آموزش و فقط با همان گوشی موبایل یا تبلت در دستتون سایتتون رو طراحی کنید.
فکر میکنم اولین بار در ایران یا شاید انگشت شمار طراحان وب در ایران باشند که حاضر بشن با صرف وقت و هزینه و گردآوری آموزش از طریق موبایل آن هم بدون هزینه آموزش این فن درآمد زا وکاربردی رو به شما یاد بدن!
پیشنهاد میکنم این فرصت رو به هیچ وجه از دست ندید چون هزینه ی تهیه ی مطالب آموزشی طراحی سایت این فن درآمدزا گرون هست.مخصوصا اگر حاضر باشن به صورت عملی به شما آموزش بدن که بعید میدونم.
پس با ما همراه باشید با آموزش رایگان طراحی سایت از طریق موبایل یا تبلت و از طریق واتساپ و ارسال عملی عکس و متن و صوت و فیلم و آن هم در محیطی که محل آرامش و استراحت و راحتی شماست …منزل خودتون یا هرجایی که راحت تر هستید.
امیدوارم اشتیاق من درباره ی آموزش رایگان طراحی سایت این فن یعنی طراحی سایت اونم با موبایل و از طریق واتساپ باعث بشه شما هم مشتاقتر بشید.
نمیدونم چقدر در جریان هستید اما باید بگم امروزه آموزش و یادگیری طراحی سایت به هر نحو نه تنها یک فن ارزشمند و درآمدزا محسوب میشه بلکه در بسیاری از استخدامی های شرکت های معتبر فن طراحی و مدیریت سایت یک امتیاز ویژه محسوب میشه و شمارو به عنوان یک نیروی کار متخصص و طراح سایت از بقیه متمایز میکنه.آموزش ها برحسب مستندات سایت وردپرس فارسی وردپرس است.
بیش از این توضیح نمیدم خودتون میتونید بیاید وببینید در مدت زمان کوتاهی از فنونی که یاد گرفتید و سطح اطلاعاتتون تعجب می کنید.
از طریق فرم زیر شماره موبایلتون رو بفرستید ادتون میکنم.

تماس با مجید گودرزی

 

شماره موبایل شما (الزامی)

 

مجیدگودرزی
مجیدگودرزی
مجید گودرزی مجید گودرزی هستم دانشجوی مهندسی نفت .. به خاطر علاقه ی زیادی که به نرم افزارهای رایانه ای مخصوصا طراحی و گرافیکی داشتم توفیق مطالعه ی ده ها کتاب و مقاله در این زمینه ها پیدا کردم وبا صدها نرم افزار گرافیکی و طراحی و.... تحت ویندوز کار کردم و حدود 2سال درزمینه طراحی و چاپ کار کردم ... از سال 88 فعالیت مجازی و تجارت الکترونیک را آغاز کردم. و موفق به ورود به عرصه ی طراحی سایت و برنامه نویسی تحت وب شدم در این چند سال افتخار همکاری با شرکت هایی بزرگ داشتم و تجارب بسیار کسب کردم.همچنین به عنوان مدرس دوره های آموزشی فن بازاریابی وفروش و طراحی و مدیریت سایت و تجارت الکترونیک در شرکت های مختلف گارد الکترونیک نمایندگی هایکو ، شرکت بین المللی دریا ، نشریه پیشاهنگ و همچنین دانشگاه سراسری دوره های آموزشی برگزار کرده ام و موفق به دریافت گواهینامه آموزش طراحی وبسایت از مراجع مربوطه شدم. چندسالی به کار بازاریابی و مدیریت فروش و تبلیغات مشغول بودم همچنین به صورت همزمان فعالیت هنری و فرهنگی خود را ادامه دادم و با افتخار چند سال با مجلات و روزنامه ها و هفته نامه های شهرستانی و استانی و ..به عنوان خبرنگار،صفحه آرا و مدیر تبلیغات و بازاریابی و نشریه اینترنتی فعالیت کردم و موفق به کسب مدارک و سوابقی در زمینه خبرنگاری و مدیریت بازاریابی و لوح سپاس از نماینده وزیر ارشاد کشور شدم... بعد از آن مدتی به حرفه ی بازیگری و تئاتر مشغول شدم و افتخار همکاری با بزرگانی در زمینه های هنری پیدا کردم...... درحال حاضر میتوانم به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنرمندان و مهندسین و مجربین طراحی، برنامه نویسی،اسکریپتها و فروش و تبلیغات افتخار خدمت به علاقمندان به این زمینه ها را داشته باشم ..مفتخرم که توانسته ام به کسب و کار چندین شرکت رونق بدهم و حضوری موثر داشته باشم ...همچنین خوشحالم که توانسته ام بیش از 200 نفر از کارجویان و علاقمندان را ازطریق آموزش حضوری راهنمایی کنم ...در کار براین عقیده بوده و هستم که فروش پایان کار نیست بلکه آغاز یک تعهد است درصورت نیاز به راهنمایی در هرکدام از زمینه های ذکر شده برام ایمیل بذارید و یا با شماره تماس درج شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا جایی که در حد توان و دانشم باشد کمکتون خواهم کرد..   صفحه لنزور مجید گودرزی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *